السبت، 1 مارس 2014

هايدى منير من القاهره






 تعارف بنات المنصوره
الاسم : هايدى منير عادل صبحى
العمر : 22 عاما
المؤهل الدراسى : حاصله على دبلوم تجاره
البلد : جمهوريه مصر العربيه _ محافظه الدقهليه _ مدينه المنصوره
الحاله الاجتماعيه : من الطبقه الفقيره التى تعانى الفقر
انا بنت غير كل البنات انا لم اعيش حياتى فمنذ ان كنت صغيره وانا اعمل والان اعمل فى محل ملابس لكى اساعد اهلى فى متطلبات المنزل وبسبب الفقر الذى نعيش فيه قد انحرمت من اشيائ كثيره من متع الحياه فلا احد كان يصاحبنى بسبب فقرى فانا اشعر بالوحده ولا احد يشعر بى انا لا اعترض على الفقر فهذه حكمه ربنا لكنى اعتراض على سلوك واخلاق الناس لماذا لايعاملون الفقير مثل الغنى كأنسان له مشاعر واحاسيس وعندما فشلت فى عالمى الحقيقى فى تكوين علاقات صداقه فاتجهت الى عالم الانترنت لاجد ما اريد والتعارف على بنات وشباب من نفس عمرى فهل اجد اشخاص يقبلونى كصديقه وانا فقيره .

5 التعليقات:

محمود سيد يقول... at 6 مارس 2014 في 12:46 م

انا من الطبق التحت الصفر مش لوحدك الركم لو حبيتي تكلميني 01271704529

- يقول... at 24 ديسمبر 2014 في 4:37 ص

سعيد من القاهره عمري ‏37 ‎سنة احب اتعرف علي بنوتة مثلك الرجاء مراسلتي علي
aslsaleh@yahoo.com

Unknown يقول... at 26 ديسمبر 2015 في 6:02 ص

انا سائح من استراليا , سوف اتي الشهر القادم January لزيارة القاهره لاول مره ولمدة اسبوع ولااعرف احد فيها واني بحاجه الى بنت مصريه متفرغه لتاخذني الى كل الاماكن المميزه فيها
وسوف ادفع لها ماتستحق من الاجور
ارجو التصال بي على اليميل وشكر
johnny.mark99@yahoo.com.au

Unknown يقول... at 1 يوليو 2018 في 1:25 م

زياد 37 سنة 01021242387 من القاهرة اتشرف بالتعارف ببنت او مدام ناضجة
جادة ارغب انسانه حنونة ذكية تعرف معنى الحب
تكون متفتحه عقليا تكون جاده تقدر معنا الارتباط

Unknown يقول... at 10 يوليو 2018 في 9:57 ص


زياد من القاهرة 37 سنة ارغب التعارف علي انسة او مطلقة او ارملة او مدام او بنت من مصر 01021242387
ا يهم السن ولا الحالة الاجتماعية للتواصل 01021242387

إرسال تعليق

صور جديدة
الصور